حضور پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی در نمایشگاه هفته پژوهش استان البرز

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۳ کد : ۵۲۴۷۷ اخبار پژوهشی
با همکاری پارک علم و فناوری البرز و در راستای هفته پژوهش و سلسله نمایشگاههای علمی در کشور، نمایشگاه هفته پژوهش سال ۱۴۰۱ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار گردید.
حضور پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی در نمایشگاه هفته پژوهش استان البرز

 

بنا به گزارش روابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، نمایشگاه هفته پژوهش استان البرز با شعار البرز قوی و با 160 غرفه، در مورخه (سه شنبه) 15 آذر ساعت 9 صبح در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج افتتاح گردید.
 نمایشگاه هفته پژوهش امسال به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و با همکاری پارک علم و فناوری استان البرز و همچنین سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان البرز و سایر مراکز علمی، پژوهشی و فناوری و با حضور پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی از 15 آذر (سه شنبه) آغاز شده و تا 19 آذر ماه ادامه داشت.
دکتر رضا غفارزادگان ، رئیس این پژوهشکده درخصوص لزوم برگزی این نمایشگاه تاکید کرد: این گونه نمایشگاهها فرصتی فراهم می کنند تا ارتباط بین دانشگاه و صنعت و شرکتهای دانش بنیان تقویت شود.
وی با اشاره به شعار هفته پژوهش 1401 با عنوان پژوهش و فناوری مولد ، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اظهار داشت: که برگزاری این نمایشگاهها در حقیقت در راستای تکمیل چرخه ایده تا ثروت جهت صنعتی سازی پروژه ها و اختراعات علمی می باشد.

 


نظر شما :