️پیام نوروز رئیس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی در سال ۱۴۰۲

۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۲ کد : ۵۵۴۱۷ اخبار روز
☘ دکتر رضا غفارزادگان، رییس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی در پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن بهار طبعیت، شروع سال ۱۴۰۲ هجری شمسی را به خانواده پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی تبریک گفت و سلامتی، شادکامی و موفقیت در این سال را برای همه اعضا پژوهشکده خواستار شد.
️پیام نوروز رئیس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی در سال ۱۴۰۲

️پیام نوروز رئیس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی در سال ۱۴۰۲

 

 دکتر رضا غفارزادگان، رییس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی در پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن بهار طبعیت، شروع سال ۱۴۰۲ هجری شمسی را به خانواده پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی تبریک گفت و سلامتی، شادکامی و موفقیت در این سال را برای همه اعضا پژوهشکده خواستار شد.

 

یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار    یامُدَبّر الیل وَ النَهار یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال، حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال.

 

نوروز، صحیفه‌ای ملوّن از سرزندگی و طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان، ایران است که از نیاکان پاک ضمیرمان به یادگار مانده و همه را به نو شدن و نو اندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگار از برای تجدید حیات دعوت می‌کند و به عنوان کهن‌ترین سلسله پیوند آیین و سنن گذشته با حال است.

 

خداوندگار عالم را سپاسگزاریم در سالی که گذشت،خانواده بزرگ پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی توانست با کوششی زیاد برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت سیاست های توسعه اعتلای علمی و فرهنگی، رشد و بالندگی تحقیقات و فناوری و ارتقاء خدمت رسانی به آحاد جامعه گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

امید است در سال جدید که توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به نام مهار تورم ، رشد تولید نامگذاری شده است، سازمان جهاد دانشگاهی خصوصا پژوهشکده گیاهان دارویی با همت و تلاش مضاعف و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود به‌خصوص تمهید شرایط حضور شاداب و مشارکت اعضاء در فعالیت‌های علمی و پژوهشی ، زمینه تحقق اهداف تبیینی سال جدید را فراهم نمایند.

از ایزد متعال بـرای همگان سالی خوش همراه با سلامتی، بهروزی، تفاهم، وفاق و پیشرفت را مسألت  دارم.

 

دکتر رضا غفارزادگان 

رئیس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی


( ۱ )

نظر شما :