پیام تبریک رئیس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی به مناسبت نوروز ۱۴۰۳

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۹:۴۷ کد : ۶۹۸۹۰ اخبار روز
دکتر رضا غفارزادگان، رئیس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی در پیامی نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت
پیام تبریک رئیس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی به مناسبت نوروز ۱۴۰۳

یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار یامُدَبّر الیل وَ النَهار یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال، حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال.

بهار فصل ایمان و شکوه جلوه خداوند و مقدمه تغییر و تحول و سرآغاز رویش و تکامل است؛ بار دیگر نشانه ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه های سر سبزی و حیات را به تلاوت نشسته است.

فرارسیدن طلیعه بهار طبیعت و جشن ورود به مهمانی خداوند و همزمانی با نوروز باستانی، فرصتی ویژه و استثنایی است برای پیراستن جان در جویبار معرفت ماه رمضان و بهار قرآن، که به تعبیر حافظ: "قدر وقت ار نشناسد دل و کاری نکند/ ای بسا خجلت که از این حاصل اوقات بریم".

بیدار شدن طبیعت از خواب زمستانی الهام بخش بیداری معنوی انسان‌ها در پرتو نور توحید است و صیقل یافتن گوهر خرد ناب آدمی در صفای رمضان، خلوت دل را از اغیار زدودن و به حضور حضرت حقّ باریافتن از مواهب تکرارنشدنی اسحار این ماه پر برکت است. خداوندگار عالم را سپاسگزاریم در سالی که گذشت،خانواده بزرگ پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی توانست با کوششی زیاد برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت سیاست های توسعه اعتلای علمی و فرهنگی، رشد و بالندگی تحقیقات و فناوری و ارتقاء خدمت رسانی به آحاد جامعه گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

امید است در سال جدید که توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، سازمان جهاد دانشگاهی خصوصا پژوهشکده گیاهان دارویی با همت و تلاش مضاعف و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود به‌خصوص تمهید شرایط حضور شاداب و مشارکت اعضاء در فعالیت‌های علمی و پژوهشی ، زمینه تحقق اهداف تبیینی سال جدید را فراهم نمایند.

از ایزد متعال  در آستانه سال نو بهترین خیرها را برای شما همکاران عزیز آرزو کرده و از بارگاه حضرتش در شب‌های قدر  خواستارم والاترین تقدیرهایی که خودش بدان آگاه است رقم زند؛ ان شاءالله. بـرای همگان سالی خوش همراه با سلامتی، بهروزی، تفاهم، وفاق و پیشرفت را مسألت  دارم.

دکتر رضا غفارزادگان
رئیس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی

 


نظر شما :